16. 3. 2007

Druhé výročí Tomova deníku

16.03.2007 06:46 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

Druhé výročí Tomova deníku


   Dnes 16.března 2007 jsou tomu dva roky, kdy jsem založil Tomův deník.  Před rokem jsem se tímto výročím obsáhle zabýval v článku První výročí Tomova deníku.


   Dvouleté výročí připomenu stručněji. Vlastně se neudálo nic tak podstatného. Přibylo článků, pro lepší orientaci jsem vytvořil kategorii Obsah Tomova deníkuPřiznávám, že obsah není zcela přehledný, ale pro stálejší návštěvníky a také pro mne je lepším vodítkem  ve vyhledávání starších článků.

   Návštěvnost není pro mne příliš důležitým ukazatelem. V  druhém roce se však zvýšila na dvojnásobek oproti roku prvnímu – ze dvanácti tisíc návštěv na dvacet čtyři tisíce návštěv.  Myslím, že mi návštěvnost zvedla také anomálie, kterou jsem popsal v článku Jak mi pan Lukačovič nechtěně zkreslil návštěvnost blogu

    Důležitým ukazatelem úspěšnosti je pro mne počet návštěvníků, kteří přidají k mým článkům komentář. Ti většinou opravdu mé články čtou a návštěva mého blogu neznamená pro ně pouze bezcílné brouzdání po internetu. Nedělal jsem si tentokrát žádnou statistiku, ale celkově mám dojem, že se počet lidí, kteří napsali komentář, snížil.

   Doufám, že se nevyskytnou žádné zvláštní potíže a že sem budu psát i další články. V současné době mám přes dvacet nezpracovaných námětů. 
Komentáře
[1]16.03.07 10:40:05Petacchi
Gratuluji k výročí :-) ať ti to pořád píše
[2]16.03.07 21:01:46Jiri Pallas - www
... a take jsi dosahl na Google page rank 2 :-)
[3]17.03.07 01:36:46mluvka Tomáš
Jirko, já nevím, co znamená Google page rank 2.
[4]17.03.07 05:14:49Beda
Tomku, nevíš co to je, ale tušíš. Bude to něco jako hodnocení oblíbenosti, měřená mimo jiné návštěvností. Také to nevím co to je, ale takhle to cítím. To že přiznáváš tu neznalost, svědčí o tvé zvídavosti. Rád by ses dozvěděl více, přesvědčil se na vlastní oči.. Jako nevzdělanci mi tvé články mnohdy mnoho neříkají, nemám často rád ani stejné lidi. Třeba toho pana profesora, kterého znám jen z plagátů ODS. Tebe rád mám, chodím sem denně, rád si tu čtu, rád navštěvuji i lidi z tvých odkazů. Ne všemu rozumím, ale i tak jsi mi zdrojem poučení. I ty ke mně občas nakoukneš, to poznám, ale teprve větička: Bédo ty jedeš.. je pro mne ta pravá radost. Takovej chytrej pán mne pochválil. Třeba to bude fungovat i opačně. Tome ty jedeš!!
[5]17.03.07 11:43:43mluvka Tomáš
Bédo, děkuji Ti za krásná slova. Moc mě po probuzení potěšila. Včera jsem totiž neměl moc dobrý den. Byl jsem na pohřbu své třídní učitelky ze šesté třídy. Nastoupila k nám tehdy rovnou ze školy. Byli jsme její první vlastní třída. Nám žákům bylo tehdy 13 let, jí bylo 22. Letos je nám žákům 54, jí bylo 63. Tak jsem prožil den druhého výročí Tomova deníku.
[6]18.03.07 15:38:25František Kostlán - www - 
Tomáši gratuluji a přeji ať ti tvoje svěžest a nápady dlouho vydrží. Měj se dobře
[7]19.03.07 12:08:43mluvka Tomáš
Děkuji Za přání. Františku, stále častěji mám dojem, že svěžest je dávno fuč.
[8]19.03.07 14:05:20František Kostlán - www - 
No podle invence, s níž píšeš svůj skvělý deník, to spíše vypadá na svěžest nezdolatelnou "ranami osudu". Já to pokládám za obdivuhodné. Měj se moc dobře

Žádné komentáře:

Okomentovat