22. 4. 2005

Doba i Český rozhlas se mění

22.04.2005 17:00 - 08. Volba ředitele Českého rozhlasu -trvalý odkaz

Doba i Český rozhlas se mění

Dnes jsem šel okolo budovy Českého rozhlasu v Praze na Vinohradské třídě. Na rohu této budovy byla dlouhá léta (od roku 1993?) prodejna s fotografickými potřebami a vyvoláváním obrázků FOTO SOVIČKA. V roce 1997 jsem si tam koupil svůj první kompaktní fotoaparát Olympus, který mi slouží do dnes. Loni jsem přemýšlel, že si koupím nový kompaktní fotoaparát, i zašel  jsem do FOTO SOVIČKA, ale prodejna už fotoaparáty na kinofilm více-méně neprodávala - prý dnes všichni kupují digitální fotoaparáty, prodejna se změnila v pouhou fotolaboratoř. Dnes jsem se pod nápisem FOTO SOVIČKA díval přes výlohu a videl jsem tam cédéčka a kazety. Tento týden se do těchto prostor přestěhovala reprezentační prodejna Českého rozhlasu, která do minulého týdne sídlila v miniaturních prostorách o několik metrů blíže ke hlavnímu vchodu do rozhlasu. Nevím, zda FOTO SOVIČKA zkrachovalo nebo  zda s ním Český rozhlas pouze neobnovil nájemní smlouvu. Jsem však rád, že v budově Českého rozhlasu bude mít jeho reprezentační prodejna důstojný, větší a světlý prostor. Vydavatelství Radioservis, které obhospodařuje produkci vydávání zvukových nahrávek z archivu Českého rozhlasu, bude mít důstojný prostor pro velkou zásovu dosud vydaných knih a zvukových nosičů. Prodejna zároveň změnila svůj název a jmenuje se dnes "Reprezentační prodejna Českého rozhlasu a České televize". Jistě se tedy můžeme těšit na rozšíření nabídky o pořady České televize.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat