15. 9. 2007

Díky za každé nové ráno

15.09.2007 15:45 - 07. Zábava -trvalý odkaz

Díky za každé nové ráno


   Jsa jat různými životními potížemi, o kterých snad ještě napíšu, shlédl jsem několik DVD s levnými filmy, které vycházejí jako příloha časopisů neb které jsou levně jinde k dostání.

   Na dvakrát jsem shlédl jedenáct let starý český film Díky za každé nové ráno.  Na dvakrát proto, že jsem u něj nebyl schopen udržet pozornost a stále jsem nechápal, proč byl ten film natočen. Teprve z bonusových rozhovorů jsem zjistil, že se jedná o mládí Haliny Pawlovské, která k němu napsala i scénář.  Film natočil režisér Milan Šteindler.  V rozhovoru, který je na DVD, říká Šteindler Pawlovské,  že když měl před natáčením v ruce scénář a ukazoval ho několika lidem, ti nechápali, o čem film je. „Byl jsem hrdý na to, že já jsem to chápal“, řekl Šteindler.

   Já jsem to také příliš nechápal. Pochopil jsem z něj však to, proč mi byla Pawlovská vždy svým vystupováním nesympatická. Potom, co prožila v mládí a dětství, je její duševní svět zformován velmi daleko mému. Nemůže za to. Narodila se do takového prostředí.
Komentáře
[1]21.09.07 11:35:42scarlett - 
Poslední dobou se často zamýšlím nad touto skutečností. proč si s některými lidmi nerozumím a proč chápu některé věci jinak. Došla jsem ke stejnému závěru, že vliv výchovy v dětství uvede člověka do světa určitého chápání a určitých představ, které jsou pak předurčující pro další dění v životě. Mluvko co se tebe týká, nemáš se za co stydět. Ač se ve všem nechápeme a v mnohém si nerozumíme, já beru tvůj přístup k životu za tvou osobní statečnost.
[2]16.11.07 16:43:38Filip Filipovič - 
a) k obsahu - bez výhrad, b) k formální stránce jen technické poznámky: zhlédl film, obraz, píše se z, shléd shora dolů - píše se s. Uvozkovky-tečka. "Text." Text: "Text." Text "Text". "Text," řekl text. J.

Žádné komentáře:

Okomentovat