18. 9. 2006

Co mě dnes po ránu rozesmálo

18.09.2006 09:01 - 06. Politika -trvalý odkaz

Co mě dnes po ránu rozesmálo


    Když jsem v 8 hodin dnes otevřel internet, zcela náhodně jsem narazil na článek na serveru Novinky.cz. Článek byl na server přidán po čtvrté hodině ranní, ale už u něj v té chvíli bylo víc než 500 reakcí čtenářů.

   Jedna z nich byla tato:
   
sfingan (seznam.cz) dnes 8:16:48
Proč tady dávají takové zprávy v pondělí ráno na zkažení nálady. Mám teď ohromný pracovní elán a pokaženou náladu.
   

   Musím dát autorovi za pravdu. Informace, která je v článku obsažená, je sice naprosto zarážející a řekl bych pobuřující, protože hovoří o vyhozených 22,5 milionech korun Poslaneckou sněmovnou Parlamentu, ale její zveřejnění jistě nepovede k tomu, že by se poslanci zastyděli a udělali si v Poslanecké sněmovně pořádek. Spíše to poukazuje na to, že poslanci jsou dnes „panstvo“, skoro jako šlechta za monarchie a nikoli volení zástupci občanů.

O jaký článek jde?
   
Sněmovní úředníci mají problém. Funkcionářům dolní komory nakoupili třicítku luxusně vybavených octavií, každou za zhruba tři čtvrtě miliónu korun, ale poslanci je nechtějí. Vozy tak stárnou v garážích.

 "Mám zatím auto z ministerstva, ale bez řidiče," řekl Právu šéf zdravotního výboru Rath. Zda si v budoucnu vezme sněmovní auto prý ještě neřešil. "Neumím na to odpovědět, ještě jsem se o tyto technicko-ekonomické věci nezajímal," dodal Rath.
Ani ostatní exministři neví, zda po vrácení ministerských vozů přesednou do sněmovních octavií. "Zkusím si během podzimu osvěžit své chatrné řidičské schopnosti a pak se uvidí," uvedl s úsměvem na dotaz Práva Ambrozek, který se zatím nechá vozit ministerskou limuzínou.
   

   Přečtěte si článek celý. Stojí to za to. Je to zvláštní. Český rozhlas vymáhá zaplacení poplatku 45 korun, zatímco Poslanecká sněmovna vyhodí jednorázově sumu, za kterou by byl uhrazen tento poplatek pětsettisíckrát. Zajímavé souvislosti.
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat