17. 4. 2005

Časový nesoulad zařazení příspěvků

17.04.2005 09:50 - 08. Volba ředitele Českého rozhlasu -trvalý odkaz

Časový nesoulad zařazení příspěvků

do kategorie "Nová volba ředitele Českého rozhlasu" vznikl tím, že jsem ji založil až 17.dubna a do té doby články, který jsem k tomuto tématu napsal nebyly zařazeny. Informace o schůzích Rady Českého rozhlasu jsem převzal z jejích internetových stránek a v jednotlivých příspěvcích jsou na ně také hypertextové odkazy (kliknutím na modře podtržený nadpis se lze dostat na zdroj). Zde uvádím jen to, co považuji za hodné prvořadé pozornosti.
   V podstatě by sem měl patřit také článek Jak jsem se nestal generálním ředitelem Českého rozhlasu, ale ten jsem napsal už před dvanácti lety, tak jsem ho zařadil do kategorie "To, co jsem napsal jinde".
Komentáře
Článek je bez komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat