3. 1. 2007

AVG 7.5 nebo NOD 32 ? - 2.část

03.01.2007 17:14 - 10. Technické poznámky -trvalý odkaz

AVG 7.5 nebo NOD 32 ? - 2.část

Je antivirový program AVG opravdu špatný?

Dodatek 3.1.2007:

   Požádal jsem firmu Grisoft o komentář k tomuto článku a dostal jsem tuto odpověď od pana Michala Jukla:
     
   Předem Vám chci poděkovat za vaši přízeň našemu produktu AVG. 

   Tímto reaguji na Váš článek na webu: 

- bohužel všichni prodejci výpočetní techniky v ČR neprodávají naše produkty AVG 
- v době tržní ekonomiky bohužel nemůžeme nějaké firmě nařizovat co má prodávat a komu prodávat 
- pokud budete chtít nadále zůstat uživatelem AVG tak Vám můžeme prodloužení zaslat na dobírku poštou nebo elektronicky, ale to jste, pokud se ke mně dostaly všechny informace, odmítnul

- a ještě troška  k účinnosti nebo neúčinnosti AVG:

   AVG  7.x je antivirový systém určený k ochraně před všemi známými typy viru, ať už se jedná o Win32 viry, I-wormy nebo Trojské koně. Od verze AVG   7.1  je  také  zahrnuta  detekce  tzv.  potenciálně  nežádoucích programů, zejména spyware.

   Pravidelnou  aktualizací  nejen  virové  báze,  ale  také programových komponent jste tedy plně chráněn před touto hrozbou z Internetu a rád bych  poukázal  na  fakt, že náš produkt v uplynulém roce získal ve všech testech  Virus  Bulletinu  100%  detekceschopnost  (Virus  Bulletin je odbornou   veřejností   uznávaný   nezávislý  magazín,  zabývající  se testováním  antivirových programů a vydávající pravidelně certifikát o účinnosti antivirových programů - http://www.virusbtn.com/index).

   Také  bych Vás rád informoval o nové řadě produktů, které v současné době  nabízíme  a  které  nabízejí  obsáhlejši  ochranu  PC před všemi známými  "útoky" z Internetu. Mezi tyto typy ochrany patří Antvivirus, Antispyware,   Firewall  a  Antispam  (součásti  balíku  AVG  Internet Security). 

S pozdravem 

Michal Jukl 
GRISOFT, s.r.o.
     


Dodatek 6.ledna 2007:

Včera jsem si u svého prodejce koupil roční prodloužení licence AVG. Upozornil jsem pana Vintra na tento svůj polemický článek. Pan Vintr mi zopakoval, že nezávislé testy ukazují, že systém AVG je špatný. Vyzval jsem ho, ať jeho firma napíše své zkušenosti s AVG napíše sem. Ještě před rokem AVG chválili, měli by dokázat změnu stanoviska obhájit. Bude-li jim to stát zas to. Za roční prodloužení licence AVG jsem zaplatil necelých 400 CZK a přece jen nahlodán určitou dávkou nejistoty jsem odešel.
Komentáře
[1]11.02.07 05:22:21ivzez - www - 
Jak jste na tom s cizími jazyky? Já používám německý "AntivirPE" (k dispozici by měla být i angličtina. Pro soukromé užívání je zdarma, aktualizovat se musí asi 3x až 4x do roka. Ale je výborný, spolehlivý i v práci s archivy .zip, .rar, apod.
[2]11.02.07 09:08:13mluvka Tomáš
Děkuji za radu. Avšak co se týká počítačových textů, těm nerozumím ani když jsou v češtině natož v cizím jazyku. Počítač jako takový mě slouží spíše jako kancelářská pomůcka. Snažím se ho pouze udržet v provozu dostupnými prostředky. Pokud možno co nejméně experimentuji, jsem rád, když funguje. Rada věcí, týkajících se chodu počítače, je nad mé chápání. Jsem už starší člověk. Jsem pouhý laický konzument.

Žádné komentáře:

Okomentovat